SBU-foreningen

Lokalgruppen Strandkirkens Børn og Ungdom - SBU - er en underafdeling af BUO - (Børne- og UngdomsOase), og dog er SBU en selvstændig forening, som har hjemsted i Greve Kommune. Formålet er at styrke og inspirere børne- og ungdomsarbejdet i Karlslunde Strandkirke gennem åndelig fornyelse, udrustning og mission på evangelisk luthersk grund - Folkekirkeligt grundlag.

Meld dig ind og støt vores arbejde på: https://www.buo.dk/medlem/vaelg-lokalgruppe/. Her skal du vælge "Strandkirkens Børn og Unge" (Karlslunde).

Er du allerede medlem af BUO, er det en stor fordel for os at du flytter det over i vores lokale forening ved at sende en mail til info@buo.dk.

Vores lokalforening er med til at vi kan få kommunalt tilskud, søge økonomisk støtte, få rabat på lejre og ekstra penge til aktiviteter hos os selv.

Vil du vide mere, så kontakt os eller læs mere her:

Referat fra generalforsamling 2021
Referat fra generalforsamling 2020

Vedtægter for Strandkirkens børn og ungdom

Regnskab for 2019