Læs om talerne her

Helene Lindberg

Helene er gift med Simon og sammen har de fire børn. Hune r selvstændig par- og familieterapeut med egen praksis siden 2015. Helene er skaber af virksomheden Revive Your Life, der udbyder en vifte af tilbud, og hvis slogan er "at leve mere end overleve".  Hun har udviklet integreret kvindeterapi, som er en holistisk terapiform for kvinder, der integrerer krop, sind og ånd.

Anders Niemeier

Anders er gift med Trine og sammen har de tre børn. Han er sognepræst i Græse, der ligger lige udenfor Frederikssund. Han har en stor passion for det profetiske og det, som Gud gør i os og gennem os med Helligånden

Morten Munch

Morten Munch er sognepræst i Værløse og Hareskov. Har tidligere været landsleder for DanskOase, arbejdet som teologisk underviser og er forfatter til flere bøger, bl.a. "Det omvendte rige - en bog om Guds rige og kirken".

Lars Due-Christensen

Lars Due-Christensen er gift med Mette og har tre børn og fire børnebørn. Han er uddannet filosof og terapeut og har arbejdet som præst og leder gennem mere end tre årtier. Lars er grundlægger og leder af STEPS Global, som udbyder trinkurser i foreløbig 5 nationer. Til daglig er Lars også præst i Christ Church London, hvor han udgør en del af den strategiske ledelse af kirken.

Julie Tarp Dalsgaard

Julie er gift med Johan og mor til tre børn. Hun er pædagog. Hun er optaget af at leve et bæredygtigt familieliv.

Om workshoppen "Balance i familien".
"I en tid hvor der er et enormt pres på børnefamilier og hvor mange både forældre og børn mistrives, vil hun gerne tale om og facilitere en dialog omkring, hvordan vi kan leve et bæredygtigt familieliv, hvor vi oplever os forbundet til vores ægtefælle og børn."

Ruth Cilwik Andersen

Ruth er gift med Torben og sammen har de en søn. Ruth arbejder i Karlslunde Strandkirke med diakoni og har et stort hjerte for at gøre noget godt i sognet for dem, der har brug for en håndsrækning.